Politica de retur
LMS Service Instal oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
LMS Service Instal își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
- Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
- Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
- Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
- Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
- Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
- Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: MIXARE VOPSELE; DEBITARE; CONFECŢIONARE PERDELE/DRAPERII; COMANDĂ SPECIALĂ; LIVRARE MATERIALE GRELE
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
LMS Service Instal prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
- executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații LMS Service Instal SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Politica de retur magazin online - Persoane fizice
Exercitarea dreptului de retragere din contractele la distanta
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand de la:
- (I) ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
- (II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Politica de retur LMS Service Instal aplicabila in magazinul online pentru consumatori (persoane fizice)
LMS Service Instal ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform legislatiei in vigoare si politicii interne.
LMS Service Instal SRL ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 30 de zile calendaristice, politica interna suplimentara fata de conditiile oferite prin lege. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice enuntate anterior si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comertul online.
Returul produselor se face in magazinele LMS Service Instal, in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor. Conditiile interne de retur (suplimentare fata de cele legale) se aplica din a 15-a pana in a 30 –a zi de la data intrarii in posesia produselor.
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru, fara alte cheltuieli suplimentare (ex: comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
Restituirea sumelor incasate, in cazul in care consumatorul nu doreste un alt produs, se va face astfel:
- Prin virament bancar, cele achitate prin card bancar si/sau OP (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
- Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. LMS Service Instal va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile LMS Service Instal.
Conform OUG 34/2014 livrarea standard oferita de LMS Service Instal este cea prin care cumparatorul isi ridica singura marfa din magazin in urma selectiei “Ridicare din magazin” din procesul de comanda.
In cazul in care livrarea produselor se face exclusiv prin curier (pentru produsele Disponibile exclusiv online) modalitatea de livrare standard este livrarea prin curier.
Conform O.U.G. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele; Debitare Pal/OSB/Tevi, confectionare perdele/draperii);
- furnizarea de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare.
Nerespectarea conditiilor de mai sus duce la refuzul returului.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. In conformitate cu prevederile pct. 47 din Directiva 2011/83/UE consumatorul va purta responsabilitatea in cazul diminuarii valorii bunurilor in cazul in care isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunul intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestuia. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al bunurilor consumatorul va trebui va trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o facea intr-un magazin. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere va recomandam sa manuiti si sa inspectati bunul cu grija necesara.
Cu titlu de recomandare pentru exercitarea dreptului legal de retragere al consumatorului din contractul la distanta, desfasurarea in conditii optime a procedurii de retur si solutionarea cu celeritate a cererii dumneavoastra, va rugam sa aveti in vedere si conditiile de acceptare pentru returul produselor aplicabile conform politicii interne de retur.
De asemenea, cu titlu de recomandare, va rugam sa aveti in vedere ca produsele sa fie returnate, pe cat posibil, in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate)
Conditiile de retur aplicabile situatiei in care nu v-ati indeplinit obligatia de a va exercita dreptul de retragere in conditiile legii, nu afecteaza in niciun fel dreptul legal de retragere din contractul la distanta.
In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea eliminarii riscului de a primi un produs neconform si diminuarii timpului de inlocuire a produsului.
Pentru a respecta termenul limita de retragere, de 14 zile, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail termicashop@gmail.com sau puteti apela Serviciul Suport clienti LMS Service Instal la numarul unic de contact:0740.191.757
Comunicarea cu consumatorul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
LMS Service Instal prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile legale pentru:
- executarea contractului incheiat cu dumneavoastra, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptarii serviciului de retur, conform prevederilor legale/conditiilor mentionate mai sus;
- pentru conformarea cu normele, reglementarile legale.
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii LMS Service Instal SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Politica de retur magazin online - Persoane juridice
LMS Service Instal oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
Această politică este suplimentară față de drepturile oferite de lege si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
LMS Service Instal își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
- Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
- Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
- Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
- Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
- Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
- Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: MIXARE VOPSELE; DEBITARE; CONFECŢIONARE PERDELE/DRAPERII; COMANDĂ SPECIALĂ; LIVRARE MATERIALE GRELE.
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
LMS Service Instal prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
- executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații LMS Service Instal SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.